20 Şubat 2015 Cuma

Adobe Muse iletişim formu smtp ayarı



selam arkadaşlar kod bilgim olmadığı için adobe muse ile site yapmaya başladım www.vinairmenfez.com epeyi surecten sonra seo da % 92 yapmayıda basardım yaptıklarımda tatmin etmediği için devamlı değiştirdiğim için iletişim formu benim her zaman canımı sıkmıştır benim gibi adobe muse ile site yapıp bir türlü iletişim formu göndermede sıkıntı yaşayan arkadaşlara bir faydam olursa ne mutlu bana

alıntı olmadığını kendi uzun uğraşlardan sonra çözmeyi başardığım bir formuldur bilginize sunarım

öncelikle adobe muse ile yaptıgınız sitede iletişim formuna email hedefi yazan yere gönderinin gelmesini istediğiniz e posta adresini yazın ben gmail adresimi yazdım smtp ayarınıda aynı adresle yapacagım için
Daha önceden dışa html olarak akatardıgınız ve ftp deki dosyaları silmeyi unutmayınız...
sonra adobe muse ile yaptıgımız siteyi html olarak dısa aktardıktan sonra
yapacak oldugunuz işlemler


1-PHPMailer-master.zip dosyasını inirin ben bunu kullandım

2-phpmailler-master dosyasını zipten cıkartıp (buraya cıkart deyin ic ice iki dosya olmamasına dikkat edin )klasör şeklinde
internet sitenizin dışa aktardıgınız dosyaların içerisindeki scripts dosyasının içerisine atın

3- scripts dosyasının içerisindeki form_process.php dosyasını acın not defteri veya adobe dreamweaver ile

4-form_process.php dosyasındaki kodlardan bulacağınız kısım

function email_form_submission($form) {
if(!defined('PHP_EOL'))
define('PHP_EOL', '\r\n');

$form_email = ((array_key_exists('Email', $_REQUEST) && !empty($_REQUEST['Email'])) ? cleanup_email($_REQUEST['Email']) : '');

$to = $form['email']['to'];
$subject = $form['subject'];
$message = get_email_body($subject, $form['heading'], $form['fields'], $form['resources']);
$headers = get_email_headers($to, $form_email);

$sent = @mail($to, $subject, $message, $headers);


bu kodu bulduktan sonra kırmızı olarak işaretlediğim yeri silin

5-sildimiş olduğunuz yere aşağıdaki kodu yapıştırın

require 'PHPMailer-master/PHPMailerAutoload.php';
$mail = new PHPMailer;
$mail->IsSMTP();
$mail->SMTPAuth = true;
$mail->Host = 'smtp.gmail.com';
$mail->Port = 587;
$mail->SMTPSecure = 'tls';
$mail->Username = 'adres@gmail.com';
$mail->Password = 'gmail parola';
$mail->SetFrom($mail->Username, $adsoyad );
$mail->From = 'adres@gmail.com';
$mail->FromName = 'adres@gmail.com';
$mail->addAddress($to);
$mail->isHTML(true);

$mail->Subject = $subject;
$mail->Body = $message;

$sent = $mail->send();
// $sent = @mail($to, $subject, $message, $headers); //

6- gmail ile yaptıgımız için gmail olarak bıraktım adres@gmail.com yazan yerlere kendi adresinizi ve gmail parola yazan yere gmail parolanızı yazın
ve kaydedin
sonra ftpnize yükleye bilirsiniz hayırlı olsun..

örnegi için http://www.vinairmenfez.com/iletisim...z-menfezi.html
adresine bakabilirsiniz

8 yorum:

  1. merhaba, öncelikle paylaşımınız için çok teşekkür ederim.

    www.elmasajans.com web sitesindeki sayfanın iletişim formundan gönder butonuna basılınca alınan mesajı:

    Form PHP script is missing form web server, or PHP is not configured correctly on your web hosting provider.
    Check if form script has been uploaded correctly, then contact your hosting provider about PHP configuration.

    google çeviri:Form PHP formu web sunucusu eksik veya PHP web hosting sağlayıcı doğru yapılandırılmamış.
    Form komut dosyası doğru yüklendi PHP yapılandırması hakkında barındırma sağlayıcınıza başvurun ardından, kontrol edin.

    örneğinizin aynısını defalarca yapmama rağmen olmadı kafayı yiyeceğim. yardımcı olabilirseniz çok sevinirm.

    YanıtlaSil
  2. merhaba, öncelikle paylaşımınız için çok teşekkür ederim.

    www.elmasajans.com web sitesindeki sayfanın iletişim formundan gönder butonuna basılınca alınan mesajı:

    Form PHP script is missing form web server, or PHP is not configured correctly on your web hosting provider.
    Check if form script has been uploaded correctly, then contact your hosting provider about PHP configuration.

    google çeviri:Form PHP formu web sunucusu eksik veya PHP web hosting sağlayıcı doğru yapılandırılmamış.
    Form komut dosyası doğru yüklendi PHP yapılandırması hakkında barındırma sağlayıcınıza başvurun ardından, kontrol edin.

    örneğinizin aynısını defalarca yapmama rağmen olmadı kafayı yiyeceğim. yardımcı olabilirseniz çok sevinirm.

    YanıtlaSil
  3. MRB UMIT ALTAKİ LİNKTE ANLATIMDA BENİM BURDAN CÖZEBİLİRSİN İNŞALLAH

    https://wmaraci.com/forum/bilgi-arsivi/adobe-muse-iletisim-formu-smtp-ayari-213163.html

    YanıtlaSil
  4. TEŞEKKÜR EDERİM, BENİM SORUNUM NATRO HOSTING FİRMASI İLE, BANA EN SON CEVAPLARI (Natro hosting sunucularında mail gönderilirken SMTP kimlik doğrulaması gerekmektedir. Örnek kodu inceleyerek kendi kodlarınızı gerekli düzenlemeyi yapabilirsiniz.) OLDU. ADOBE MUSE İLE ALAKASI OLMAYAN KOD GÖNDERMİŞLER... HAYIRLISI BAKALIM, YILMAK YOK YOLA DEVAM...

    YanıtlaSil
  5. Natro hosting hizmetini PLesk windows olarak değiştirince düzeldi. yukarıda paylaştığın kod yönergesi çalıştı. çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. merhaba
    bende natro hosting e web sayfası yükledim
    ama 2 tane form var benim web sayfamda
    ikisininde mail adresi farklı
    scripts dosyasına
    form-u481 ve
    form-u2170 dosyası oluşturuyor
    bunu nasıl ayarlayacağım
    yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. Hocam form işe yaradı, ancak türkçe karakter sorunu yaşadım. bunu nasıl çözeriz.

    YanıtlaSil
  8. Selamlar uzun zamandır ben de bu sorunla uğraşıyorum, güzelhostingten almış olduğum cevap ; '' PHPMail() güvenlik nedeni ile paylaşımlı hosting paketleri üzerinde devre dışı durumdadır, Aşağıdaki bilgiler ile SMTP kurulumu sağlamanız gerekecektir. '' şeklindeydi. Konu ile ilgili nasıl bir yol izlediniz yukarıda anlattığınız şekilde yaptım fakat sanırım tam olarak halledemedim. Acaba youtube de video falan var mı ?

    YanıtlaSil